Přejít na obsah článku

Úspěšná slovenská konference

První ročník Slovak CC Forum přivítal přes 120 účastníků.

Konference SLOVAK CONTACT CENTER FORUM nabídla inspirativní pohledy na zákaznickou péči v digitální éře. Řečníci sdíleli zkušenosti z praxe, technologie i lidský přístup. Díky patří také partnerům, kteří akci podpořili a zpestřili.

Včerejší konference SLOVAK CONTACT CENTER FORUM proběhla ve skvělé atmosféře. Pod heslem "Hlas zákazníka v digitálnej ére" se na pódiu střídali řečníci, kteří hovořili o lidském potenciálu, umělé inteligenci, péči o zákazníka nebo prodeji (nejen) po telefonu.

Případové studie z různých branží občas vystřídala témata doslova relaxační, neboť každý z nás se občas musí umět zastavit a uvolnit, aby mohl pokračovat v další práci. Řečníci se rozhodli vstoupit do neznámých vod nového konferenčního projektu a podělili se o své znalosti, zkušenosti a pracovní výsledky.

Jmenovitě dík zaslouží: Iveta Maličká, Tomáš Gribanič, Nataša Mendelová, Ľubomír Hurban, Katarína Kmeťová, Radovan Ulej, Marcel Vejmelka, Václav Kašpar, Pavel Seidl, Lukáš Vrábel, Lukáš Piperek, Dominika Ševčíková.

Poděkovat musíme také partnerům akce.

Nejen, že finančně či materiálně podpořili konferenci, ale také ji ozdobili svými stánky, kde mohli účastníci diskutovat například o nových technologických vychytávkách nebo si dokonce dát nějakou sladkost a nápoje různých barev a chutí.

Velké díky zaslouží CreditCall, Konecta, Datera, Soitron Group, Go Digital!, Concentrix, SentiSquare, PARADIGMA, IPEX, Conectart, Daktela, atlantis telecom, atlantis software, Panter Praha, RETIA.

Spojujeme direct marketing, prodej na dálku a kontaktní centra. Podporujeme členy akcemi, vzděláváním a prosazujeme kvalitu i etiku v oboru.


Jsme členy:

Czech chamber of commerce The Federation of European Data and Marketing

© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu

Created by Digital One | Upravit nastavení cookies