V polovině května proběhla v hotelu Stages valná hromada ADMEZ. Tradičně měla za úkol zhodnotit předchozí rok a vytýčit priority na rok nový, schválit účetní závěrku, rozpočet a také nové orgány asociace.
V první části programu jako host vystoupil Miroslav Uřičar, advokát z AK Vantor, aby během půlhodinového vystoupení pohovořil o legislativních otázkách a záludnostech, které se týkají naší branže.
Oficiální program valné hromady odstartovala zpráva o činnosti asociace za rok 2024. V ní výkonný ředitel Tomáš Hájek konstatoval, že se po několika letech podařilo významně navýšit počet členů. Koneckonců i na valné hromadě byli tři noví přijati za řádné členy.
Hlavní priority ADMEZ pro rok 2025 jsou následující (zestručněno):
1) Akvizice nových členů v souladu s transformací asociace a orientací na datové firmy.
2) Pokračování dalších projektů dotačního vzdělávání (výzva 40 + výzva 101).
3) Aktivní public affairs a public relations pro branži přímého marketingu.
4) Realizace dalšího ročníku “callcentrových konferencí” v Praze i Bratislavě.
5) Pokračování soutěží Direct IMPACT Czech a Czech Contact Center Award.
6) Další rozvoj networkingových akcí (seminářů, webinářů, profesních klubů a byznysových diskuzí), které budou doplňovat konferenční projekty a individuální firemní vzdělávání.
7) Další zdokonalování informačního servisu pro členy.
Součástí valné hromady byla i volba nových orgánů asociace. Novým členem představenstva se stal
Martin Brož (Postavdelingen), novým členem dozorčí rady
Jaroslav Ille (Allianz pojišťovna). Ostatní kolegyně a kolegové zůstávají ve svých funkcích.
Kompletní přehled najdete zde.