Přejít na obsah článku

Datová snídaně

Další akce z datového světa

Hned po prázdninách se vrháme do další datové snídaně...

Datum: 16. září. 2025, 9:00 - 11:00

Zveme vás na další datovou snídani ADMEZ. Bude se konat 16. září 2025 od 9:00 do cca 11:00 hodin. Místo konání: Mo-cha Vista, zasedací místnost Gabriel, Na Pankráci 30, Praha 4. 

TÉMA 1 
Datová suverenita v éře AI: Jak rychle rozvíjet byznys a mít firemní know-how pod kontrolou
Umělá inteligence je mocným nástrojem pro růst byznysu. Od generování kódu pro programátory, přes tvorbu obsahu pro marketing, až po psaní nabídek pro obchod. Přináší tak skutečně byznysové výsledky.
Aby umělá inteligence pomáhala v rámci konkrétních firemních procesů, potřebuje firemní data. Otázkou je, kdo má k datům přístup a jak je s nimi nakládáno. Máte nad svými daty plnou kontrolu, nebo se spoléháte na sliby vašich dodavatelů?
V rámci této přednášky vám Martin Benek (account manager Master DC) vysvětlí, jak lze pomocí dat a AI akcelerovat růst vašeho byznysu a zároveň se vyhnout riziku krádeže firemního know-how a vašich firemních dat.

Součástí prvního části datové snídaně bude i téma Jak zefektivnit prodej pomocí volání

Vít Ševčík, CEO společnosti DatabaseCZ a spoluautor softwaru SEVIO, který pomáhá firmám získávat nové zákazníky prostřednictvím volání a zlepšovat zákaznickou podporu, se ve své přednášce podělí o praktické zkušenosti z oboru. Zaměří se na to, jak mít efektivnější operátory a co všechno lze udělat pro to, aby vaše prodeje rostly.

Téma 2
Získejte přehled o reklamních aktivitách konkurence díky Share of Voice
Zajímá vás, jak moc je vaše značka vidět a slyšet v porovnání s ostatními?
Chcete vědět, jaké reklamy aktuálně nasazuje vaše konkurence na Facebooku a Instagramu, jak intenzivně je podporuje nebo na jaké publikum cílí třeba v Karlovarském kraji?
Dušan Smoljak (COO, Acomware) vám ukáže, jak měřit viditelnost značky, analyzovat marketingové aktivity konkurence a vyhodnocovat, zda se vám investice do reklamy skutečně vyplácejí.
Co vám Share of Voice (SOV) od Datapancakes přinese? 
  • Okamžitý přehled o reklamních aktivitách konkurence. Sledujte jejich kampaně, cílení i typ nabídek.
  •  Možnost rychle reagovat na akční nabídky konkurence – přizpůsobte svou komunikaci a nenechte si ujít příležitosti.
  •  Plánování strategie na základě dat – zjistěte, kolik investují ostatní a kam se vyplatí směřovat vlastní rozpočet.
  •  Detailní vhled do reklamního prostoru – podíl značek, typy kreativ, rozložení investic a segmentace cílových skupin. 

Podmínky účasti:
Zdarma pro členy ADMEZ.
Ostatní platí 500 Kč bez DPH za osobu.
Počet míst není nekonečný!
REGISTRACE

P.S.
Co je datová snídaně?

Pravidelná networkingová akce asociace ADMEZ, která se věnuje datům a datovému marketingu v různých oblastech byznysu. Smyslem není jen informovat, ale hlavně vyvolat diskuzi mezi účastníky. Protože považujeme za své poslání propojovat odborníky různých oborů, jsou tematické snídaně jedním z nástrojů.

Spojujeme direct marketing, prodej na dálku a kontaktní centra. Podporujeme členy akcemi, vzděláváním a prosazujeme kvalitu i etiku v oboru.


Jsme členy:

Czech chamber of commerce The Federation of European Data and Marketing

© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu

Created by Digital One | Upravit nastavení cookies