novinka
Conectart má stříbro z Londýna
29 / 11 / 2019

Conectart má stříbro z Londýna

European Contact Centre & Customer Service Awards zná své vítěze a historicky poprvé se mezi oceněnými objevuje také český zástupce.

European Contact Centre & Customer Service Awards zná své vítěze a historicky poprvé se mezi oceněnými objevuje také český zástupce. Během slavnostního finálového večera, který se konal 26. listopadu v Londýně, proměnila česká společnost Conectart jednu ze svých nominací. V kategorii Best Small Outsourcing Partnership získala druhé místo.

Conectart, jeden z největších členů ADMEZ, slaví úspěch v mezinárodní soutěži „European Contact Centre & Customer Service Awards“. A spolu s ním i celý český telekomunikační obor, protože je to vůbec poprvé, kdy se mezi nominovanými a teď už také oceněnými vyskytuje český zástupce. Conectart soutěžil ve dvou kategoriích „Best Small Outsourcing Partnership“ a „Outsourced Contact Centre of the Year“ a právě v první zmíněné vystoupal na stupně vítězů.

„ECCCSA je největší a nejstarší soutěž v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Už samotná nominace pro nás znamenala obrovský úspěch, protože se to žádné jiné české společnosti doposud nepovedlo,“ říká generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička s tím, že celý průběh soutěží probíhal na velmi profesionální úrovni. Všichni nominovaní procházeli podrobnými pohovory a obhajobami a byli hodnoceni experty z celého světa. „Vítězové skutečně získají prestižní titul, který vylepšuje profil kontaktního centra a je známkou důvěryhodnosti a profesních schopností. Získaného druhého místa si proto skutečně vážíme,“ dodává.

Conectart se v kategorii „Best Small Outsourcing Partnership“ prezentoval s novým kontaktním centrem české pobočky značky Samsung, kterou otevřel letos v červenci v Hradci Králové a v níž zajišťuje kompletní komunikaci se zákazníky. Centrum o rozloze 463 m² disponuje řadou moderních technologií i tzv. „Experience zónou“, ve které mají operátoři k dispozici veškerou produktovou nabídku Samsung. Callcentrum funguje v nonstop režimu 24/7 a výkonnostně se dlouhodobě řadí k TOP 3 nejlepších kontaktních center v rámci evropských zastoupení společnosti Samsung.

další novinky