Další datová snídaně se bude opět konat formou online webináře.
Hlavní téma: Data-driven content versus copywriting
Obsah dnes tvoří téměř každá firma či značka. Alfou a omegou skvělého a fungujícího obsahu však nejsou pouze čtivé texty, ale především tvrdá data. Během další datové snídaně se dozvíte, jaký je rozdíl mezi klasickým copywritingem a data-driven obsahem a proč byste obsah postavený na datech měli tvořit i vy.
Budeme mluvit zejména o hlavních přínosech tvorby obsahu, což je například:
zvýšení organické návštěnosti webu/blogu, podpora prodeje/propagace produktů, zvýšení brand awareness, zlepšení pozic ve vyhledávání.
Zdůrazníme, že data-driven obsah není jen blog, ale týká se i:
vstupních stránek na webu, FAQ sekce či poradny
Dále se dozvíte například:
jak se liší workflow u klasického a data-driven copywritingu, jaké jsou hlavní zásady SEO copywritingu, jak a proč obsah vyhodnocovat a jaké metriky sledovat. Samozřejmostí budou i praktické příklady z firem.
Vystoupí: Jana Brücknerová
Content Manager v online marketingové agentuře eVisions Advertising
Co je datová snídaně?
Pravidelná akce asociace ADMEZ, kterou chceme postupně představovat data a datový marketing v různých oblastech byznysu. Účel prezentací je hlavně vyvolat diskuzi mezi účastníky. Považujeme za své poslání propojovat odborníky různých oborů a datové snídaně jsou jedním z nástrojů.
Podmínky účasti:
Akce proběhne online. Vstup je zdarma. Přihlásíte se emailem na info@admez.cz. Přístupový link dostanete pár dní před akcí. Počet míst je omezen, tak si pospěšte!
Těšíme se na vás!