novinka
Data-driven content versus copywriting
15 / 04 / 2021

Data-driven content versus copywriting

Zveme na online Datovou snídani ve čtvrtek 22. dubna.

Další datová snídaně se bude opět konat formou online webináře.

Hlavní téma: Data-driven content versus copywriting

Obsah dnes tvoří téměř každá firma či značka. Alfou a omegou skvělého a fungujícího obsahu však nejsou pouze čtivé texty, ale především tvrdá data. Během další datové snídaně se dozvíte, jaký je rozdíl mezi klasickým copywritingem a data-driven obsahem a proč byste obsah postavený na datech měli tvořit i vy.

Budeme mluvit zejména o hlavních přínosech tvorby obsahu, což je například:

zvýšení organické návštěnosti webu/blogu, podpora prodeje/propagace produktů, zvýšení brand awareness, zlepšení pozic ve vyhledávání.

Zdůrazníme, že data-driven obsah není jen blog, ale týká se i:

vstupních stránek na webu, FAQ sekce či poradny

Dále se dozvíte například:

jak se liší workflow u klasického a data-driven copywritingu, jaké jsou hlavní zásady SEO copywritingu, jak a proč obsah vyhodnocovat a jaké metriky sledovat. Samozřejmostí budou i praktické příklady z firem.

Vystoupí: Jana Brücknerová

Content Manager v online marketingové agentuře eVisions Advertising

Co je datová snídaně?

Pravidelná akce asociace ADMEZ, kterou chceme postupně představovat data a datový marketing v různých oblastech byznysu. Účel prezentací je hlavně vyvolat diskuzi mezi účastníky. Považujeme za své poslání propojovat odborníky různých oborů a datové snídaně jsou jedním z nástrojů.

Podmínky účasti:

Akce proběhne online. Vstup je zdarma. Přihlásíte se emailem na info@admez.cz. Přístupový link dostanete pár dní před akcí. Počet míst je omezen, tak si pospěšte!

Těšíme se na vás!

další novinky