novinka
Desatero ADMEZ za uplynulý rok
27 / 01 / 2022

Desatero ADMEZ za uplynulý rok

Hlavní okamžiky činnosti asociace v loňském roce v deseti bodech:

Covid skupina

Na jaře jsme vytvořili virtuální “covidovou skupinu”, která se propojovala jednou týdně prostřednictvím videokonference, ale taktéž formou sdílených dokumentů a WhatsApp diskuze. Účelem byla výměna zkušeností členských firem ve věci testování, home office apod. Součástí jednoho online setkání byla i diskuze se zástupcem ministerstva zdravotnictví.

ZoEK

Novelu Zákona o elektronických komunikacích jsme již v předchozím roce řešili se zástupci MPO, loni pak navíc s poslanci, senátory a zástupci státních úřadů. ADMEZ a jeho spolupracovníci věnovali zákonu desítky, možná stovky hodin, bohužel výsledek dopadl jinak. Proto dnes panuje na trhu chaos okolo telemarketingu a státní úřady jsou bombardovány dotazy.

Oživení statutárních orgánů

ADMEZ na valné hromadě zvolil nové statutární orgány. Kromě stávajících členů se v představenstvu nově objevili Dušan Smoljak (Acomware) a Vladimír Kozelka (Spohia Solutions). Adam Koudelka povýšil na místopředsedu. Dozorčí rada se proměnila téměř celá. Petr Studnička se stal předsedou a k němu přibyli Věra Babišová (A-GIGA) a Jan Martínek (Česká pošta).

Úprava Stanov asociace

navržená valné hromadě nebyla schválena. Patrně chtěli členové živou diskuzi, která díky elektronické nebyla.

IMC Czech Awards

Loňská soutěž byla díky pandemii trochu slabší, neboť některé agentury měly stále zákaz účasti v soutěžích.

Czech CC Award

Naše callcentrová soutěž se docela povedla. Poprvé jsme měli dvě kategorie jednotlivců a tři kategorie projektů.

Callcentrová skupina

pracovala v loňském roce velmi aktivně. Činnost se týkala nejen již zmiňovaného zákona, ale též přípravy konference a soutěže. V závěru roku pak došlo na přípravu nového projektu - Profesního klubu kontaktních center.

Datová (datově-marketingová) skupina

byla posílena novými (již zmiňovanými) kolegy v představenstvu. Uspořádala několik akcí a začala připravovat takzvané datové snídaně na rok letošní.

Konference Call centra

Ačkoliv jsme do poslední chvíle nevěděli, zda konference bude moct proběhnout “živě”, nakonec proběhla a velmi dobře. Díky covidu se účastnilo jen okolo 200 lidí, protože některé firmy již zakázaly zaměstnancům účast na akcích. Program konference měl velmi dobré ohlasy. Patrně se jednalo o nejlepší konferenci v dvacetileté historii.

Dotační školení

Poprvé se školilo celoročně. Zatím se do vzdělávání v rámci naší dotace zapojilo asi šest členských firem, další se však připravují.

Celkově lze rok 2021 označit za lepší než předchozí. Naučili jsme se žít s covidem a být připraveni na všechno. Asociace potvrdila svou sílu jak ve vyjednávání s úřady, tak při organizování akcí. Možné je díky aktivním členům.

další novinky