Soutěž po drobné koronavirové pauze pokračuje...
Vážení kolegové, dovolujeme si Vám připomenout, že IMC Czech Awards vstupuje do 18. ročníku a to i přes nelibé zdržení, které nám způsobily události posledních měsíců. Přihlásit své kampaně můžete do 31. července!
Věříme, že rovnováha každé dobré kampaně stojí na 4 pilířích: jasná relevantní strategie, svěží kreativní myšlenka, hezké profesionální provedení a prokazatelné výsledky. A to platí pro jak malé, tak velké projekty. Ke stávajícím soutěžním kategoriím jsme přidali kategorii novou, která bude zcela zdarma, a ve které budeme posuzovat kampaně, které byly realizovány v reakci na pandemii COVID-19. Věříme totiž, že projekty, které vznikly ve snaze pomoct naší společnosti v této podivné době si zaslouží zvláštní uznání. Kromě toho jsme také snížili cenu všech přihlášek o 40 %. Jedinou nevýhodou tohoto ročníku je skutečnost, že nebudeme pořádat slavnostní předávání cen, jako tomu bylo v minulosti. Ale nebojte, vítězové svoje ceny dostanou tak jako tak. Připomínáme, že vítězové budou automaticky nominováni na IMC European Awards, kde se jako již tradičně mohou poměřit s evropskou konkurencí. Máte v šuplíku nějaký zajímavý projekt a chcete si porovnat síly s ostatními? S námi máte možnost. Veškeré informace najdete na soutěžním webu. Budeme se těšit! S pozdravem, Tomáš Hájek Project Manager