Nejvíce zabodovaly agentury Geometry, Momentum a Symbio Digital. Neztratily se ale i další. Klientem ročníku Bohemia Energy. Největší zájem byl o kategorii "Kampaně v době Covid 19".
Zasadili jsme se o to, aby se letošní ročník IMC Czech Awards uskutečnil i navzdory všem nástrahám, které nám rok 2020 házel pod nohy. Dá se dokonce říct, že se nám povedlo z nevšedních podmínek vykřesat co nejvíce. I přes hrozbu úplného zrušení a několik odsunutí tak IMC Czech Awards proběhlo ve virtuální podobě, a to s nečekanou účastí. Přihlásilo se 53 projektů ve 14 kategoriích, z nichž 42 se před porotou utkalo o hlavní ceny.
Mnohé zúčastněné projekty byly koncipovány jako reakce na ošemetnou situaci, která letos vyvstala v souvislosti s pandemií COVID-19. Slovy předsedkyně poroty Moniky Otradovcové: „Mnoho firem muselo či chtělo na nové situace reagovat a jejich kampaně a projekty jsou skvělé. Kvalita všech prací vůbec je letos velmi dobrá. Mnohé mě opravdu příjemně překvapily a myslím, že by mohly směle vykročit vstříc zahraniční konkurenci.“
Pro kampaně, které byly realizovány právě za účelem pomoct širší společnosti vzpamatovat se z covidového šoku byla ostatně otevřena zvláštní kategorie. Přihlásilo se do ní 10 prací, což z ní činí nejvíce obsazovanou kategorii letošního ročníku.
Podrobnosti a tabulku vítězů najdete na webu soutěže https://www.imcczechawards.cz/novinky/imc-czech-awards-2020-zna-sve-viteze/