Zveme vás na datově - marketingovou snídani XXL, která se bude věnovat úspěšným kampaním. Společným jmenovatelem je medailové umístění v soutěži IMC Czech Awards i v evropském kole Impact Awards.
Chcete vědět, jak vypadají skvělé kampaně? Toužíte se seznámit s tvůrci úspěšných marketingových projektů, které přinášení peníze? Přihlaste se na naší akci.
Termín: 26. dubna 2023 od 9:00 hodin (doba trvání cca 2 hodiny) Místo: bude upřesněno, širší centrum Prahy.
Účast přislíbili zástupci agentur Acomware, Fragile Media, Good Game + McCann Prague,Triad Advertising, Wellen. Uvidíte několik zajímavých ukázek z různých oblastí komunikace:
Věříme, že se vám prezentace úspěšných kampaní bude líbit a že se zapojíte do diskuze o dalším směřování reklamního průmyslu.
Co je datově - marketingová snídaně? Pravidelně nepravidelná akce asociace ADMEZ, která se věnuje datům a datovému marketingu v různých oblastech byznysu. Účel prezentací je hlavně vyvolat diskuzi mezi účastníky. Protože považujeme za své poslání propojovat odborníky různých oborů, jsou tematické snídaně jedním z nástrojů.
Zdarma pro členy ADMEZ a AKA, ostatní platí 500 Kč / osoba + DPH. Registrace zde.