novinka
Konference Call centra
15 / 09 / 2023

Konference Call centra

  1. ročník konference Call centra bude opět o nejnovější trendech včetně AI a výměně zkušeností z oblasti řízení provozu, obsluhy zákazníků, nových technologií nebo práce s lidmi. Registrace končí 25. října!  

Letošní ročník se bude samozřejmě také věnovat využití umělé inteligence. Program je pestrý. Objeví se v něm například:

  • dva zahraniční řečníci - Nerys Corfield (Velká Británie), která se bude věnovat smysluplné digitální transformaci, a Stefan Kolle (Německo), jenž pohovoří o personalizované cestě zákazníka,
  • psavec a bavič Miloš Čermák, který se vážně i nevážně zabývá umělou inteligencí,
  • případové studie z různých společností (Allianz, Seznam.cz a další). VÍCE NA WEBU KONFERENCE.

Letošní specialitou jsou dvě dvojice přednášek na podobné téma. Zatímco v případě Lenky Bartizalové (Alza.cz) a Petra Studničky (Conectart) díky věčným debatám o (ne)výhodách outsourcingu půjde zřejmě o "duel", přednášky z Plzeňského Prazdroje od Lucie Michálkové a Petry Šaškové a z Konecty Pro v čele s Ivanou Smejkalovou a Stanislavem Hyrákem se budou doplňovat a tvořit spíše "duet".   Klasický program konference doplní paralelně specializované workshopy pro zájemce. Chybět nebudou ani stánky našich sponzorů v čele s generálním partnerem - společností SOITRON. Máte se opravdu nač těšit!   Konference se koná 2. listopadu 2023 v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha. Program začíná již v 8:45 hodin. Dvě přednášky jsou v angličtině bez tlumočení. Členové ADMEZ mají slevy 50 až 80%. REGISTRACE ZDE

další novinky