V programu se objeví velice zajímaví řečníci, například: · Keynote speaker Tom Houwing z Nizozemí, který se po třinácti letech vrací do Prahy na naši konferenci. Určitě se můžete těšit nejen na jeho odborné znalosti, ale též na vtip a šarm. · Krotitelka řeči Marie Petrovová, která prozradí, jak se znovu dostat do mentální kondice. · Lektorka a koučka Jitka Anastazie Meindl, odbornice nejen na syndrom vyhoření a boj s ním. · Elitní advokát Miroslav Uříčař s výkladem nešťastné novely Zákona o elektronických komunikacích. · Matador české reklamy David Čermák s čerstvými výsledky výzkumu marketingových komunikací. S dalšími řečníky se tradičně zamyslíme nad otázkou budoucnosti oboru, který je symbiózou technologií a lidské pracovní síly. Budou to zástupci interních i externích call center, technologických a jiných firem. Program ještě doplníme o cca čtyři řečníky.
Konference se koná 9. listopadu 2021 v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha. Program začíná v 8:45 hodin. Jedna přednáška je v angličtině bez tlumočení, jinak bude konference vedena v češtině či slovenštině. Během programu vyhlásíme vítěze soutěže Czech Contact Center Award.
Díky včasné registraci získáte výraznou slevu! Až do 24. října je cena vstupenky 4500 Kč bez DPH za osobu. Pak se o tisícovku zvýší. Členové ADMEZ mají slevy 50 až 80%. Více na http://callcentra.admez.cz/