Tradiční podzimní konference Call centra se díky covidové situaci bude konat 10. listopadu pouze online. ADMEZ ji připravuje ve spolupráci se společností Event Arena.
Po devatenácti úspěšných ročnících, kdy konference vyrostla z malé akce pro 60 účastníků až na čtyřnásobek v posledních letech, je letošní ročník označován jako 19 a půltý. Konference se o slovo přihlásí v nové online podobě. “Poprvé si vyzkoušíme v praxi, jaké je to pořádat konferenci bez židlí, stolů nebo plátna v prostředí internetu,” sdělil výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek. Stručná videopozvánka je k dispozici zde na youtube kanále.
Kompletní program konference se nalézá na konferenčním webu. Z programu lze jmenovat například takzvaný "covidový blok", kde vystoupí Juraj Balogh (CreditCall), Adam Koudelka (Comdata) a Věra Babišová (A-GIGA) a podělí se o zkušenosti s prací na krizových linkách. Petr Studnička (Conectart) objasní, jak se pečuje o zákazníky v době covidové. Své zážitky či nápady představí i zástupci interních call center (365.bank, Linka bezpečí nebo Alza.cz). Chybět nebude ani téma digitální transformace či využití umělé inteligence v rámci customer experience. Od Michala Nováka (mezzoNet) a Kamila Švédy (Datamar International) se účastníci dozví, že call centrum nejsou jen technologie a procesy, ale též lidé a jejich emoce. Závěr konference obstará excelentní kouč a školitel manažerů Jaroslav Průša, který prozradí, jak nejlépe vykročit na cestu ke změně.
I když konference bude kratší, než je zvykem, diváci si přijdou na své. ADMEZ ve spolupráci s Event Arenou a generálním partnerem - firmou Go Digital! nepřipravili jen konferenci před kamerou, ale hodnotný multimediální zážitek. “Konference letos přivítá své diváky ve vizuálně atraktivním - na míru vytvořeném virtuálním studiu,” vysvětluje Norbert Pýcha, jednatel Event Areny.
Stručně o konferenci Call centra: