Přibližně měsíc zbývá do konference Call centra, která se letos bude konat již podevatenácté! Akce nabitá energií vám představí téměř 20 řečníků z různých oblastí byznysu:
Keynote spíkři Peter Ryan a Stephen Loynd přiletí ze zámoří pohovořit o budoucnosti customer experience.
Zvláštní host – psycholožka a sexuoložka Laura Janáčková – se zaměří na vztahy mezi lidmi, neboť call centra netvoří jen technologie, ale také mnoho zaměstnanců.
Případové studie ze špičkových kontaktních center vám přiblíží kolegyně a kolegové z Bluelinku, Comdaty, Conectartu, Teleperformance, T-Mobilu a dalších firem.
Technologické novinky a vychytávky pochopitelně též nebudou chybět.
Závěrečným zlatým hřebem bude vystoupení motivačního kouče Filipa Vítka na téma "Stereotyp jako zabiják všedního dne".
Chcete znát aktuální trendy v oblasti kontaktních center?
Zajímá vás, jak se kolegové z jiných firem vypořádali s krizí pracovního trhu?
Jste zvědaví na vychytávky či problémy vašich partnerů a konkurentů?
Pak přijďte na naši konferenci!
Program byl odtajněn! Najdete ho konferenčním webu, kde se dozvíte více.
Konference se koná 13. listopadu 2019 v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha.
Program začíná v 9:00 hodin. Jedna přednáška je v angličtině bez tlumočení, jinak bude konference vedena v češtině či slovenštině. Během programu vyhlásíme vítěze soutěže Czech Contact Center Award. Všichni účastníci obdrží publikaci „Kontaktní centra 2019/20“.
Běžná cena je 4500 Kč bez DPH za osobu (early birds). Pak se o tisícovku zvýší. Cena pro členy ADMEZ je 1500 - 2500 Kč.
Těšíme se na viděnou s Vámi!