novinka
Medailisté IMC Czech ovládli IMPACT Awards 2022
13 / 03 / 2023

Medailisté IMC Czech ovládli IMPACT Awards 2022

České agentury s přehledem vítězí v evropské soutěži!

Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) oznámila vítěze IMPACT Awards za rok 2022. Soutěž hodnotí zejména kampaně v oblasti aktivace značek a integrovaného marketingu. Dvacet vítězů zastupujících deset agentur ze čtyř zemí vybrala porota složená z dvacítky předních odborníků z oboru z celé Evropy, které předsedal Alvaro Alés, CEO společnosti 360º Marketing & Communications.

Grand Prix za výjimečnou práci získala agentura DLV BBDO za kampaň The Sign Dance pro Italskou národní asociaci neslyšících. Oficiálně byl ISL (italský znakový jazyk) uznán v roce 2021 jako tzv. oficiálním jazykem, ale používá ho jen velmi málo lidí, což činí neslyšící velmi izolovanými. Společně s klientem agentura vymyslela způsob, jak se s tímto problémem vypořádat, a to pomocí zcela odlišného (jednoduchého a vtipného) stylu komunikace. Normalizuje téma hluchoty, představuje ho popovým způsobem, jako něco, s čím se můžeme všichni setkat. Podrobné informace k soutěži nabízí například Marketing&Media.

Česká republika doslova ovládla evropskou soutěž. Umístila se na prvním místě s jedenácti trofejemi, následovaná Itálií s pěti a Irskem se Španělskem se 2 trofejemi. Nutno říct, že jde o medailisty z českého kola - tedy soutěže IMC Czech Awards, kterou ADMEZ pořádá spolu se sekcí Aktivačních agetur AKA. Již během října odstartuje další ročník české soutěže.

další novinky