ADMEZ a Conectart vyhlašují 24. červenec Mezinárodním dnem pro zaměstnance call center
V pátek 24. 7. se bude vůbec poprvé v historii konat Mezinárodní den call center. Jeho vznik iniciovalo největší tuzemské kontaktní centrum Conectart ve spolupráci s Asociací direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu s cílem poděkovat operátorům za jejich náročnou profesi. Letošní oslavy se navíc propojí s pomocí Lince bezpečí. Conectart a Generali Česká pojišťovna na její konto věnují 10 Kč za každou odpracovanou hodinu každého svého operátora. Možná se přidají další firmy.
Datum Mezinárodního dne call center oficiálně připadne na 24. 7. – jakožto odkaz na fakt, že call centra fungují 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. „Conectart se dlouhodobě snaží narovnat pošramocenou pověst profese operátorů. Chce současně ale také poukázat, že jde o obor, ve kterém budovat dlouhodobou a profesionální kariéru,“ vysvětluje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. „Naši operátoři každý den pomáhají klientům, sdílí s nimi často náročné situace nebo jim pomáhají rychlou radou. Přes nesporně náročnou práci zůstávají optimistickým kolektivem, pro který je pomoc ostatním součástí jejich DNA. Na podpoře Linky bezpečí jsme se jednoznačně a s radostí shodli,“ dodává Miroslav Havlíček, ředitel call centra Generali České pojišťovny.
První ročník Mezinárodního dne call center je rozdělen do dvou hlavních aktivit. První z nich je finanční podpora Linky bezpečí – k pořadateli a současně největšímu provozovateli call center v tuzemsku se připojila i Generali Česká pojišťovna. Společně tento den věnují 10 Kč za každou odpracovanou hodinu každého svého operátora a operátorky ve prospěch Linky bezpečí. „Mezinárodní den call center vnímám jako vhodný způsob poděkování všem lidem, kteří na call centrech pracují. Je to náročná práce vyžadující velkou psychickou odolnost a výborné komunikační dovednosti. Jsem velmi hrdá na práci všech našich zaměstnanců, kteří jsou přes telefonní sluchátka pomáhají dětem a dospívajícím s jejich trápením taktéž 24 hodin denně. To si uznání opravdu zaslouží. Chci zároveň poděkovat všem, kteří se do oslav tohoto významného dne zapojí a podpoří nepřetržitý provoz našeho call centra.“ dodává Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.
Druhým pilířem akce je poděkování operátorům. K tomuto účelu vzniklo kampaňové video pro sociální sítě, do nějž se vedle spolupořadatele Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu zapojila i další významná česká call centra Comdata, Teleperformance, Godigital nebo slovenský Credit cell. Slova díků připojili ale i zástupci společností jako Vodafone, Airbank, MND, Samsung, Helvetia nebo Telly. "Video má poděkovat operátorům za jejich psychicky náročnou práci, proto jsem rád, že se ho ochotně účastnili zástupci významných call center" dodává Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ. Odkaz na video