novinka
Mezinárodní den pro call centra
30 / 06 / 2020

Mezinárodní den pro call centra

ADMEZ a Conectart se společně rozhodli oslavit práci operátorů a vyhlásit Mezinárodní den call center.

Rádi bychom našim kolegům na linkách poděkovali za to, jak těžkou práci operátora zvládají. Vybráno bylo příhodné datum 24/7, protože odpovídá práci v mnoha call centrech – tedy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. 

Mezinárodní dny jsou vždy spojeny s nějakou aktivitou, a tak jsme se pro začátek rozhodli:

  1. Vytvořit video, ve kterém zazní to nejpodstatnější – poděkování. Čím více z nás se zapojí, tím větší efekt a váhu to bude mít. Video můžeme společně sdílet na sociálních sítích a také přímo našim kolegům v call centru. Co je k tomu potřeba? Najít zástupce za vaši společnost (generální ředitel, ředitel zákaznické péče, manažer call centra, klidně někdo z personálního oddělení atd…), který ve videu poděkuje (prostor bude maximálně na jednu větu). Pokud byste se rádi přidali, dejte vědět, ozveme se vám s detaily.

  2. Spojit tento den i s nějakou záslužnou činností.  Conectart právě 24.7. daruje na provoz linky 10 Kč z každé odpracované hodiny na provoz Linky bezpečí, s kterou již léta spolupracuje. Pokud nás bude více, bude vybraná částka určitě krásným dárkem k oslavě tohoto dne. Pokud se budete chtít zapojit (účasti ve videu, pomoci Lince bezpečí), ozvěte se prosím na email barbora.tillova@conectart.cz do úterka 7. července.

Zapojené společnosti obdrží grafické materiály pro sdílení ve firmě – děkovný plakát a také úvodní fotografii, kterou si ten den můžeme dát na firemní facebookové profily.

další novinky