22. ročník skončil, ceny rozdány. Přihlašování do evropského kola...
11. ročník soutěže jednodušší a uživatelsky příjemnější.
První ročník Slovak CC Forum přivítal přes 120 účastníků.
První ročník slovenské callcentrové konference je zde!
Pozvánka na datově markeringovou snídani
Seminář s prvními zkušenostmi s novelizovaným zákoníkem práce
Historicky první Czech Contact Center Day se sejde 22. listopadu v...
Před dvěma týdny proběhla již po třiadvacáté konference Call centra...
Cookies, obchodní sdělení a osobní údaje v legisltivním přehledu.
Na přelomu září a října nás čekají uzávěrky přihlášek do call...
23. ročník konference Call centra bude opět o nejnovější trendech...
Projekt Cesta k rozvoji, je určen pro zaměstnance firem, které jsou...
Již počtvrté si 24. července připomínáme Mezinárodní den call...
Výzkum CCMA ukázal, že spokojenost se zákaznickými službami nemusí...
Největší evropská soutěž kontaktních center odstartovala. ADMEZ má...
Vláda schválila novelu Zákoníku práce a poslala ji do poslanecké...
Zveme vás na datově - marketingovou snídani XXL, která se bude...
České agentury s přehledem vítězí v evropské soutěži!
Úspěšná série diskuzních setkání pokračuje.
22. ročník tradiční konference, kterou pořádá ADMEZ od roku 2001 se...
CreditCall patří k největším kontaktním centrům na Slovensku. Před...
Ochrana životního prostředí se postupně stává prioritou číslo jedna...
Zdražování nyní čelíme snad ve všech oblastech života i podnikání....
Již 18. května se bude konat tradiční brněnská konference.
Soutěž prodloužena do 29. května
Blíží se odložený start profesního klubu...
Hlavní okamžiky činnosti asociace v loňském roce v deseti bodech:
Nedávno skončila konference Call centra. Konala se "za pět minut...
9. listopadu se rozběhne 21. ročník konference Call centra!...
Úspěch členské firmy ADMEZ
Novela zákona o elektronických komunikacích (ZoEK), která má mimo...
Po loňském vyhlášení 24. července Mezinárodním dnem call center se...
Ve středu 16. června Poslanecká sněmovna schválila novelizaci...
Nepromyšlená novela zákona poškodí call centra, pracovní místa...
O vstupu na maďarský trh s Janem Nedělníkem
Zveme na online Datovou snídani ve čtvrtek 22. dubna.
ADMEZ zve na webinář SAS, jehož je partnerem...
Zaměstnavatelé, kteří testují své zaměstnance, smysl testování...
Základní informace pro vzdělávací projekt určený členům ADMEZ a...
Zajímavá nabídka outsourcingu zákaznické péče (nejen) pro e-shopy...
Lednové zhodnocení uplynulého roku v ADMEZ je zde. Připojujeme i...
Pěkné vánoční svátky a úspěšný start do nového roku!
Nejvíce zabodovaly agentury Geometry, Momentum a Symbio Digital....
Tradiční podzimní konference Call centra se díky covidové situaci...
Se zpožděním, ale přece...
Umělá inteligence v různých oborech na online semináři...
Tradiční podzimní akce proběhne pouze na webu. I tak se máte nač...
Digitální transformace a další témata...
ADMEZ a Conectart vyhlašují 24. červenec Mezinárodním dnem pro...
ADMEZ a Conectart se společně rozhodli oslavit práci operátorů a...
Soutěž po drobné koronavirové pauze pokračuje...
Vláda tento měsíc schválila zavedení cla na malé zásilky ze zemí...
Na pozadí karanténních opatření roste podíl e-commerce na českém...
Blue Events poprvé přinese celou konferenci živě on-line.
1. I vaše kontaktní centrum může snadno reagovat na rychle se...
Toto prohlášení komunikačního průmyslu, který reprezentuje roční...
Tuzemská e-commerce scéna loni meziročně rostla o 15 procent. V...
Členská firma Linnet eu provozuje Linku pomoci a bezpečí pro...
Karanténní opatření proti COVID-19 zapříčiňují nárůst telefonních...
ADMEZ pomáhá v krizové době pandemie.
Nový ročník odstartoval v novém grafickém kabátě.
Tradiční zhodnocení uplynulého roku v ADMEZ je zde. Připojujeme i...
European Contact Centre & Customer Service Awards zná své vítěze a...
Devatenáctý ročník tradiční konference s podtitulem Zákaznická...
Výsledky šestého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech...
Přibližně měsíc zbývá do konference Call centra, která se letos...
ADMEZ již pošesté organizuje soutěž kontaktních center v České...
Naše členská firma Conectart zabodovala v mezinárodní soutěži...
Comadata Czech rozšiřuje své aktivity do oblasti sociálního...
Francouzská skupina RAJA, přední evropský distributor obalů,...
Po necelém roce a půl účinnosti evropského nařízení GDPR zhodnotíme...
ADMEZ po dvou letech opět vydává publikaci s názvem „Kontaktní...
Ve čtvrtek 11. července proběhlo v Hradci Králové slavnostní...
V červnu tohoto roku dosáhla nezaměstnanost opět rekordního minima...
Jako partner akce bychom vás rádi pozvali na pracovní snídani,...
Projekt výtvarné výzdoby v Nemocnici sester Boromejek.
Ještě před dubnovou uzávěrkou se zdálo, že letošní ročník soutěže...
Jeden z lídrů trhu v oblasti komerčních call center - společnost...
International Association of Outsourcing Professionals® jmenovala...
Členská firma Santia pořádá 16. ročník své tradiční konference....
Připomínáme, že 14. května 2019 se v hotelu Don Giovanni Praha...
Letos proběhlo již 36. šetření tradičního výzkumu. První výsledky...
Nábor & odchod zaměstnanců - jak se s tím vypořádat?
JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na...
Nový ročník otevírá své brány. Přibližně dva měsíce bude možné...
Nadační fond herečky Zdeňky Žádníkové spolu s majiteli společnosti...
ADMEZ jako partner slovenské callcentrové konference Mágia v call...
Historicky první český ecommercový ples se bude konat 26. ledna...