Přejít na obsah článku

Soutěže

Hodnocení projektů a kampaní

Admez organizuje dvě soutěže, jednu z oblasti kontaktních center, druhou z branže marketingových komunikací. Cílem je porovnávání kvality a efektivity práce.

Czech Contact Center Award

ADMEZ od roku 2014 organizuje soutěž kontaktních center pro Českou republiku a Slovensko s názvem Czech Contact Center Award. Jejím cílem je nejen umožnit srovnání kvality soutěžních prací, ale také přispět k budování pozitivní image oboru. Do soutěže se přihlašují projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií, jako jsou chaty, videochaty nebo sociální sítě.

Soutěžní projekty hodnotí odborná porota. Při svém hodnocení se zaměřuje zejména na celkové strategické řešení projektu, základní finanční parametry, kvantitativní a kvalitativní výsledky, zaměření na koncového zákazníka, přípravu zaměstnanců pracujících na projektu, technologie, inovace, práci s daty a další.

V posledních letech se ustálily 3 kategorie soutěže:

Technologie

Technologie

Lidé

Lidé

Klienti

Klienti

Medailisté jsou vyhlašování na podzimní networkingové akci Czech Contact Center Day, která je vyhlášením vítězů, seminářem a afterparty v jednom balení.

Informace o soutěži, včetně podrobných pravidel a přihlášky do aktuálního ročníku soutěže najdete na soutěžním webu cccaward.cz

Direct IMPACT Czech

Soutěž pod původním názvem ČESKÝ DIREKT vznikla na přelomu let 2002/2003. Po třech ročnících byla tehdy velmi jednoduchá soutěž rozšířena do širokého spektra kategorií, které v podstatě kopírovaly jednotlivé obory přímého marketingu. Toto poměrně striktní dělení se časem ukázalo jako nevýhodné, protože marketing stále více směřoval k integraci jednotlivých oborů.

V polovině roku 2009 se sešli zástupci ADMEZ a AKA s myšlenkou na další změnu. Ta byla společně postupně rozvíjena až do spuštění nového typu soutěže s širokým záběrem podlinkových aktivit pod názvem ČESKÝ DIREKT & PROMO, později přejmenována na IMC CZECH AWARDS.

Soutěž nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům z České republiky možnost porovnat mezi sebou svoje práce zaměřené na oblasti podpory prodeje, aktivace značek, přímé komunikace a digitálních řešení.
Smyslem soutěže není hodnotit jen nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek.

Direct IMPACT Czech je jedinou českou soutěží, která je nominační pro postup do evropského klání. Podrobné informace o soutěži najdete na webových stránkách akce directimpactczech.cz

Spojujeme direct marketing, prodej na dálku a kontaktní centra. Podporujeme členy akcemi, vzděláváním a prosazujeme kvalitu i etiku v oboru.


Jsme členy:

Czech chamber of commerce The Federation of European Data and Marketing

© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu

Created by Digital One | Upravit nastavení cookies