Přejít na obsah článku

Profesní klub o písemné komunikaci

Setkání bylo gramatické, poučné i veselé.

Diskuze, testy a výměna zkušeností ukázaly, že správná gramatika i srozumitelnost jsou zásadní, a to i pro teamleadery a supervizory, kteří musí tým přesvědčit o její důležitosti.

Je to generační, není to generační? Písemná komunikace je dnes mnohem důležitější než dříve, protože v online světě se píše na mnoha platformách. Dokonce pro některé mladší generace je to hlavní způsob komunikace, neboť se dost vyhýbají mluvení face to face či po telefonu.

Samozřejmě je rozdíl komunikovat se zákazníkem, nebo postovat dojmy z dovolené na síti svým kamarádům. V prvním případě je dobrá gramatika důležitá, v druhém však rozhodně neuškodí. Ale nejde jen o gramatiku. Důležitá je též srozumitelnost písemné zprávy a její celkové (ideálně příjemné) vyznění pro druhou stranu. Volbu vhodného jazyka pro konkrétní cílovou skupinu asi není třeba zmiňovat. O tom všem byl středeční profesní klub kontaktních center naší Asociace ADMEZ.

Zorganizovala ho pardubická pobočka Go Digital!, která zaslouží velký dík, stejně jako skvělá lektorka Jarka Burianová. Získali jsme vědomosti, smáli jsme se a vyměňovali si zkušenosti. Akci jsme zahájili krátkým testíkem. I ten, kdo si myslel, že rodný jazyk ovládá dobře, pochopil, že k dokonalosti má daleko. Takový dojem získala kompletní pětadvacitka přítomných teamleaderů, supervizorů či trenérů. Ti nepotřebují jen písemnou komunikaci ovládat, ale musí hlavně přesvědčit svůj tým, že je skutečně důležitá. A to je mnohem těžší úkol...

Spojujeme direct marketing, prodej na dálku a kontaktní centra. Podporujeme členy akcemi, vzděláváním a prosazujeme kvalitu i etiku v oboru.


Jsme členy:

Czech chamber of commerce The Federation of European Data and Marketing

© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu

Created by Digital One | Upravit nastavení cookies