novinka
Třetí nejlepší ročník soutěže!
13 / 05 / 2019

Třetí nejlepší ročník soutěže!

Ještě před dubnovou uzávěrkou se zdálo, že letošní ročník soutěže IMC Czech Awards bude slabší. Nicméně agentury se překonaly a dodaly celkem 76 přihlášek v 15 kategoriích. “Jako pořadatelé jsme rádi, že vedle ostřílených matadorů, tedy známých a často soutěžících agentur se opět objevily nové firmy, aby se pochlubily svými pracemi z oblasti přímé, digitální, integrované a jiné komunikace,” komentuje zástupce jednoho z pořadatelů Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ a project manager soutěže.

V letošním roce výrazně posílila kategorie Sociální média a brandový obsah, což se při neustálém rozvoji sociálních sítí a jejich byznysovém využití zdá logické. Nyní v období reativního klidu hodnotí porota dvoukolově soutěžní kampaně. Nejdříve proběhne online hodnocení, výsledkem kterého bude shortlist, tedy seznam finalistů. Z nich porota na svém zasedání vybere medailisty. Porota je již kompletní a je zveřejněna na webových stránkách v sekci porota. Kromě již dříve avizované předsedkyně Moniky Otradovcové má dalších 13 členů. Třetina porotců jsou zástupci klientů. Účelem navýšení jejich počtu ve srovnání s předchozími ročníky je jejich pozitivně kritický pohled na soutěžní práce očima těch, kteří za práci agentur platí a očekávají tedy velkou míru efektivity.



IMC CZECH AWARDS (dříve ČESKÝ DIREKT & PROMO) nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům z České republiky možnost porovnat mezi sebou svoje práce zaměřené na oblasti podpory prodeje, aktivace značek, přímé komunikace a digitálních řešení. Vítězové jednotlivých kategorií mohou svoje práce dále porovnávat v soutěži IMC European Awards, do které postupují pouze vítězové národních soutěží z celé Evropy. Smyslem soutěže není hodnotit jen nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek. Soutěž pořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.

další novinky