novinka
Úspěch Conectartu
24 / 09 / 2019

Úspěch Conectartu

Naše členská firma Conectart zabodovala v mezinárodní soutěži „European Contact Centre & Customer Service Awards“. Historicky jde o vůbec první českou firmu, která postoupila do nejužšího výběru. V rámci semifinálových prezentací společnost zaujala členy komise natolik, že ji navíc nominovali do finále hned ve dvou kategoriích, konkrétně „Best Small Outsourcing Partnership“ a „Outsourced Contact Centre of the Year“.

Conectart je největším provozovatelem kontaktních center v Česku, mezi jeho obchodní partnery patří přední výrobci a dodavatelé z oblasti energetiky, cestovního ruchu, telekomunikací nebo bankovnictví. V posledních letech se společnost začala zaměřovat mimo jiné i na britský trh. „Trendy a trhy se neustále mění. Před dvaceti lety, kdy firmy ze západu outsourcovaly kontaktní centra například do Indie, nebyly nároky zákazníku na kvalitu služeb tak vysoké jako dnes. Ale tyto destinace jsou na svém kvalitativním maximu, proto britské firmy začínají hledat alternativu. No a my jsme přeci ideálním řešením,“ dodává s úsměvem Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

I toto byl jeden z důvodů proč se společnost přihlásila do mezinárodní soutěže, ve které ji konkurují největší globální hráči z oboru a jak se zdá, Češi z nich mindrák mít nemusí. V kategorii „Best Small Outsourcing Partnership“ společnost prezentovala projekt s českou pobočkou značky Samsung, ta se navíc do obhajoby sama a velice aktivně zapojila. Kategorie „Outsourced Contact Centre of the Year“ nebyla o prezentaci před komisí. Ta se totiž sama přijela podívat do běžného provozu callcentra a nakonec měla osobní pohovory s vedoucími pracovníky.

„Když jsme se do soutěže hlásili, věděli jsme, že už případný postup do finále bude neuvěřitelným úspěchem. V porotách sedí experti z celého světa. Když jsme prošli opravdu velice podrobnými pohovory a obhajobami, vidím, jakou bude mít výsledek váhu. Ať už vyhraje kdokoli, cenu získá opravdový odborník. Takže nyní budeme už jen čekat na listopadové výsledky a já velice děkuji za skvělou práci jak našim kolegům, tak partnerům. Protože to oni tvoří naši firmu,“ dodává na závěr Petr Studnička.

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Českou spořitelnu, MND, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl jeden z největších operátorů v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje téměř 700 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. je členem investiční skupiny KKCG.

další novinky