První ročník Slovak CC Forum přivítal přes 120 účastníků.
Včerejší konference SLOVAK CONTACT CENTER FORUM proběhla ve skvělé atmosféře. Pod heslem "Hlas zákazníka v digitálnej ére" se na pódiu střídali řečníci, kteří hovořili o lidském potenciálu, umělé inteligenci, péči o zákazníka nebo prodeji (nejen) po telefonu. Případové studie z různých branží občas vystřídala témata doslova relaxační, neboť každý z nás se občas musí umět zastavit a uvolnit, aby mohl pokračovat v další práci. Řečníci se rozhodli vstoupit do neznámých vod nového konferenčního projektu a podělili se o své znalosti, zkušenosti a pracovní výsledky. Jmenovitě dík zaslouží: Iveta Maličká, Tomáš Gribanič, Nataša Mendelová, Ľubomír Hurban, Katarína Kmeťová, Radovan Ulej, Marcel Vejmelka, Václav Kašpar, Pavel Seidl, Lukáš Vrábel, Lukáš Piperek, Dominika Ševčíková.
Poděkovat musíme také partnerům akce. Nejen, že finančně či materiálně podpořili konferenci, ale také ji ozdobili svými stánky, kde mohli účastníci diskutovat například o nových technologických vychytávkách nebo si dokonce dát nějakou sladkost a nápoje různých barev a chutí. Velké díky zaslouží CreditCall, Konecta, Datera, Soitron Group, Go Digital!, Concentrix, SentiSquare, PARADIGMA, IPEX, Conectart, Daktela, atlantis telecom, atlantis software, Panter Praha, RETIA.