novinka
Výsledky Czech Contact Center Award
15 / 11 / 2019

Výsledky Czech Contact Center Award

Výsledky šestého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny v průběhu programu 19. ročníku konference Call centra.

Výsledky šestého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny v průběhu programu 19. ročníku konference Call centra. O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků, letos za předsednictví Zdeňka Santlera (Santia). Letošní ročník měl na rozdíl od pěti předchozích úplně novou strukturu kategorií, která vyplynula ze zkušeností předchozích let. Soutěžilo se v kategoriích Lidé, Klienti a Technologie.

Soutěže se účastnila různá kontaktní centra nebo partnerské firmy. Jejím smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též si kladla za cíl ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech a posilovat tak image oboru.

„Máme radost, že se soutěže Czech Call Center Award účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.

Porota letošního ročníku soutěže celkem udělila 11 medailových ocenění (přehled - viz tabulka), radost měli i někteří nováčci v soutěži. První místa v jednotlivých kategoriích patří společnostem Conectart, BlueLink International a Vocalls. Podle počtu cen byl nejúspěšnější Conectart.

Kontakt pro média:
Tomáš Hájek
603 836 675
tomas.hajek@admez.cz

Přihlašovatel Klient / Spolupracovník Název projektu Kategorie Pořadí
Vocalls Telefonní asistent s umělou inteligencí Technologie 1.
Conectart Samsung Implementace WhatsApp komunikace Technologie
Comdata Jak analýza řeči mění svět kontaktních center Technologie 3.
Ipex Sprinx Consulting InHouse call centrum Bio Circle... Technologie 3.
Newton Technologies Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu Technologie
 
BlueLink Sázíme na výjimečnost našich lidí, aneb Talent management v BlueLink Int. Lidé 1.
Comdata HR onboarding proces Comdata Lidé 2.
Conectart HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů Lidé 3.
         
Conectart Daktela Implementace WhatsApp komunikace Klienti 1.
Newton Technologies Samsung Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu Klienti 2.
Conectart Diteco ICT Elearning Klienti 3.

další novinky