novinka
Využití zákaznických dat: náskok díky AI
09 / 04 / 2021

Využití zákaznických dat: náskok díky AI

ADMEZ zve na webinář SAS, jehož je partnerem...

Dovolujeme si vás pozvat na online seminář, který pořádá společnost SAS Institute na téma využití zákaznických dat. Akce se uskuteční 13. dubna od 14 hodin.

V konkurenčním boji je klíčové získat neustále aktualizovaný ucelený pohled na zákazníka postavený na datech ze všech dostupných interních i externích zdrojů a díky němu dokázat nabídnout zákazníkovi jedinečnou zkušenost, relevantní komunikaci a optimální cestu. SAS se zpracováním informací o zákazníkovi a jeho chování zabývá již dvě desítky let. Ve webináři se mimo jiné dozvíte, v čem řešení SAS nabízí náskok před konkurencí díky využití nejnovějších technologií včetně AI.

Pozvání do panelové diskuse přijali odborníci, kteří téma využití zákaznických dat řeší každý den v praxi:

Eva Slobodová, Head of Campaign Management ve společnosti O2 Slovakia Jakub Strnad, CEO a zakladatel společnosti Pillow Tomáš Bělohoubek, Managing Director ve společnosti E.ON Vladimír Rejlek, Chief Digital Officer (CDO) ve společnosti Blue Style k.s.

Co se dozvíte: jak získat holistický pohled na zákazníka v reálném čase a ve správný okamžik jej správným způsobem oslovit se správnou nabídkou, jak segmentovat a klastrovat cílové skupiny, aplikovat pokročilé modely a přesně cílit kampaně, jak využívat interní i externí aktuální i historická data a koordinovat interakci se zákazníkem ve všech kanálech.

Registrujte se nyní

další novinky